30 Eylül 2011 Cuma

kendi kendinelik


Özür dilerim kapağını açmadığım kitaplar
İzlenmeyi bekleyen
Dünyanın en mucizevi icadı filmler
Özür dilerim
Art arda gelmeyi bekleyen kelimeler
Şimdi hepinize kitaplarım, filmlerim, şiirlerim demek isterdim
Ama hiçbir şeyin sahibi olamadım ki ben
Olmak istedim mi emin değilim
Hiçbir şeye sahip olmazsam
Özgür olurum sandım
Hâlbuki özgür değil yalnız oldum
Özür dilerim duvarlar arasına sıkıştırdığım özgürlüğüm
Paylaşmanın özgürlükten başladığını unuttum
Bu unutkanlık hep başıma bir iş açacak derdim hep zaten
Şimdi son 65 yıla dönüp baktığım zaman
Zorla gözlerime batan,
Öğrenmek zorunda kaldığım şey ise;
Sevgi vermek.
Çünkü her insanın kalbinde bir ağaç yetişir
Meyvesi ise sevgidir.
İşte koparıp dağıtmazsan bunu, çürür
Ve zamanla seni de çürütür.
Var olan her şeyini elinden alır.
Nihayetinde öğrendim yani;
Pay etmeliymişim işte karşına çıkan
Her şey ve herkese bu sevgiyi
O zaman mutlu da olunurmuş özgür de.
Sevgisiz geçen bir ömrün ardından geriye kalan ise
Boktan bir kendi kendineliktir
Yani herkesçe bilinen adıyla
Yalnızlık.
HAZAL ÇETİN

1 yorum:

  1. bende şimdidenn okumadığım, izlemediğim ama okumak ve izlemek için sıraya dizdiğim kitaplardan, filmlerden özür dilerim. çokta yalnız kalmadan yapmak istediğimizi yapabilirzz hepimiz umarım. şimdi bu duyguyu bana yaşatan, sorgulatan eser bence çok güzl düşünülmüştür. tebrikler canm

    YanıtlaSil