30 Eylül 2011 Cuma

kayıp


Yorgun bir gecenin ardından aklıma gelirsin hep
Kötü bir günün sonrasında
Hayat gözümde değer kaybetmeye başladığında gelirsin
Mutsuz olduğumda içimde hissederim seni hep
Her uyandığımda biraz daha üşürüm
Yazarım işte hep bu yüzden
Sana anlatamadığım için yazarım
Eğer sana anlatabilseydim
Eğer seni arayıp bulmak sana iyi gelseydi
Bunu yapardım
Kendimden çok seni düşünmeseydim
Seni bu çeşit sevmeseydim
Bu kadar değer vermeseydim bunu yapardım
Sana anlatırdım her şeyi
En küçük ayrıntıyı
Yol ayrımlarımı
Önemli kararlarımı
Sudan sebeplerimi
Çünkü sen bana o kadar güzel bakardın ki
Susamazdım.
Şimdi susuzluğumu tahmin edemezsin
Seni bu kadar sevdiğime inanmazsın
sen işte böylesin
Aşk istersin, olmaz, gidersin.
Öyle bir gidersin ki, yok olursun adeta
Sanki hiç olmamışsın gibi.

Herkes arıyor birilerini, bir şeyleri
Kimi aşkı kimi bilmem neyi
Ben ise buldum ve kaybettim en temiz sevgiyi.
Kaybetmeden anlamıyor ya insan
İşte bu yüzden insan aslında.

HAZAL ÇETİN





0 yorum:

Yorum Gönder