30 Eylül 2011 Cuma

kanatmak istiyorum yaralarını


Kabuk bağlamış yaralarını derinden kanatmak istiyorum
Acımıyorum artık sana
Sadece nefret ediyorum
Ve nefret ediyor olsam da
en çok da sana hala
Bir duygu besliyor olmam yıkıyor beni
Tiksinirken yakalıyorum kendimi kendimden
Karla güneş gibiyiz sen ile ben
Aslında kar güneşi çok sever.
Güneş karı eritse de,
İşin aslı öyle değildir.
Bilenler bilir
Kışın güneş kar toplar gökyüzüne
Konfeti gibi dökülür tüm insanlığın üzerine
Gizliden gizliye bir kutlamadır adeta bu
Güneş kar için döker tüm varlığını
Serer önüne
Kar ise mevsimliktir
Gelir ve geçer.
Güneş her yıl bu aşkın gerçek olduğuna tekrar tekrar inanır
Gökyüzü şahittir buna.
Ama ben bu gidişata dur diyorum artık
Ve ısrarla kanatmak istiyorum yaralarını.
HAZAL ÇETİN


0 yorum:

Yorum Gönder