5 Nisan 2012 Perşembe

Bir dostumun yazdığı güzel şiir


BENİMLE KAL

Gitme!
     Kal yanımda!
Sana ihtiyacım var benim
                          Seni özlüyorum
                                            Adını bile…
Gözlerinde ki sebepsiz gülüşü arıyorum
                                                                 Her yerde
Seni arıyorum
                  Can suyum sensin
                                Kana kana içmek istediğim sadece sen
Ne olduğu
             Ya da
                    Ne olacağı
                                   Değil önemli olan…
Gitme!
      Kal yanımda!
Özledim seni, hasretine fikrim bile dayanamıyor
                                          Yüreğim ne yapsın?, de bana
Gözlerin gözlerime değsin
     Yeter ki sen bak bana
           Sebepsizce gül, sadece bana
Gözlerime gül sen
             Yüreğim duyar seni, görür
                         Seninle hissediyorum ben
Ciğerlerime çektiğim
           Kanımda hissettiğim
                    Kalbimde atan
                            Gözümün gördüğü her şey
                                  Kulağımın duyduğu her ezgi
                                         Elimin değdiği her doku
                                               Ağzımdan çıkan her sözcük
                                                       Yazarken attığım her çizgi
                                                                                       SENSİN
Okuduğum romanın kahramanısın
            Şiirlerde aşık
                    İsyanlarda komutansın.
Hayallerimde olan sadece sensin
               Hep yanımda olan sen…
Gitme!
     Kal yanımda!
           Sensiz bırakma beni!
Gözlerin gözlerime değdiğinde
              Sebepsiz gül sadece.
Gül ki yüreğinde ki ışığı sevinci göreyim ben
                                         Sadece seni göreyim, ta en derinden.
Göğsünün kafesinde atan yüreğini
              Kendi yüreğimde hissedebileyim.
                                           Sen sebepsiz gül bana…
Kelimelere ihtiyacım yok benim
                 Yaşadığımız her şeye isim vermeye de.
Gitme!
      Kal yanımda!
              Elimi tut, bırakma
                        Benimle kal…
Yüreğim yeter ikimize
         Dünyanın tüm pisliklerini gördüm ben
                  Omuzlarım dayanır her yüke
                             Yeter ki sen tut elimi    
                                                                   Ve
                                          Gözlerime bak
                                                  Hiçbir nedeni yokken gülümse bana
Yüreğinin ışığı aydınlatır ikimizin de yolunu
                 Dağların kucağında
                           Toprağın koynunda buluruz yolumuzu
Kutsalın şahitliğinde
                          Sadece sen bak gözlerime
Gitme!
      Kal yanımda!
            Elimi tut, bırakma
                  Benimle kal…
                                                                        

                                                                                                                       ÇAWREŞAMIN 

0 yorum:

Yorum Gönder