8 Kasım 2011 Salı

her şey ve herkes

burada narların tadı bizimki gibi değil
ki bilirsin ne de çok severim
hani tam o zannedersin
alır eve getirirsin
içini bi açarsın
atarsın ağzına
ve hayal kırıklığı
tıpkı hayattaki her şey gibi
bir de burada sen yoksun ya
ki bilirsin ne çok severim seni
hani birini görürsün
tanışırsın,konuşursun biraz
sonra bi bakarsın ki
umduğun kişi değil
tıpkı hayattaki her şey gibi
benim aşk şiiri yazmamı istiyorlar
mutlu aşkın şiirini
ve ben bilmeden anlatıyorum sürekli
hariçten gazel okuyorum yani
hayattaki herkes gibi
yani ustam eğer kıssadan hisse ise işimiz
sen de ben de aynı kişiyiz farklı bedende
aynı şansa sahibimiz
aynı iyilikte ve aynı kötülükteyiz
ne sen benden daha temizsin
ne ben senden daha günahkar
ama göremeyiz
tıpkı hayattaki her şeyde olduğu gibi.

HAZAL ÇETİN

0 yorum:

Yorum Gönder