1 Haziran 2012 Cuma

muzaffer abi

madrid'de bir mekan. dışı çok hoşuma gitmişti nerdeyse her mekan bu kadar süslüydü.


muzaffer abi oturdu karşıma
elinde kadehi
kadehin içinde az sulu rakı
buzlu
-yanlış anlaşılmasın
rakı ve buz sadece
abi dedim, anlat
dedi:

bazen bir ipucu çıkıyor karşıma
takip ediyorum o ipucunu
peşinden gidiyorum
ama hiç bir şey olmuyor
her şey aynı kalıyor
tam emin olmuşken
tamam artık, derken
yanıldığımı anlıyorum
yanıldığımı anlamam her zaman
emin olmamdan sonraya denk geliyor
ya ben çok aptalım
ya da insanlar çok yalan
ya ben görmüyorum
ya insanlar çok iyi oyuncu
anlamıyorum
neden böyle?
ben bilmiyorum

dedim abi kural böyle
oyun dışı kalmamak için
oyun doğru oynanacak
bir düşülecek bir kalkılacak
insanlar giricek hayatımıza
gidicekler 
şehir üstümüze yıkılacak
sonra unutucaz
ama hep güvenicez abi
hem her seferinde daha eksik olacak ruhumuz
hem de daha acımız çok 
ama güvenimiz tam olacak
içicez abi ağlaya ağlaya 
yeniden doğmak için
başlamak için yeniden
şerefine abi

HAZAL ÇETİN


0 yorum:

Yorum Gönder