8 Mayıs 2012 Salı

gerçekten...


gerçeğe ne kadar yakınız aslında
görmek istemediğimiz için bakmıyoruz
yalan olduğuna inanmak istemediğimiz için
güveniyoruz
gerçeğe katlanamadığımız için
omuzlarımız onun yükünü taşıyamayacağı için
ne kadar zayıfız
tek hamlede yıkılırız
eğer o hamle güvendiğimiz insandansa
hem de görmemek için gözlerimizi ellerimizle bağlamışken
yığılır kalırız
tek başımıza kalkamayız bazen.

sonra gitmek isteriz
-aslında her zaman
hepimiz ara ara gitmek isteriz o ayrı-
ama yıkıldığımızda
dibe vurduğumuzda
dayanılmaz bir istek duyarız gitmek için
yeniden yükselmek için dipten

ve ben hep giderim
bir günlüğüne de olsa kaçarım
yeni yerler görerek yenilenirim
ve dönerim

zor değil
geri döneceğini bilince hiç zor değil

gitmek istiyorum yine
tek başıma
sevdiklerimi mutlu olduklarını bilerek
arkamda bırakmak istiyorum
dünyanın bir yerinde bir şehir var
benim şehrim
benim nefesimle can bulacak bir şehir var
kafamı her çevirdiğimde gördüklerimden mutluluk duyacağım bir şehir
evet var
herkes için uygun bir şehir var
gerçekten

HAZAL ÇETİN




3 yorum:

  1. Kaçıp gitmek,kendimi yenilemek istediğim bir dönemdeyim. Bir şehir olsa kimseyi tanımadığım bir şehir.Tanıdıklarımdan hele ki çok sevip güvendiklerimden darbe aldıktan sonra hiç tanımadığım insanlar arasında olmayı tercih ediyorum bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan gözde bu yeryüzündeki her insan dönem dönem gitmek ister, kimileri gider kimileri gidemez ama gitmek sadece geri döneceğini bilince güzeldir :) benim uyguladığım bir şey var sana da tavsiye ederim bir iki günde olsa bir gezi yapmak, şehir dışına çıkıp başka hayatlar gözlemek hep iyi gelir:)

      Sil
  2. Haklısın Hazal :) Tavsiyen için teşekkür ederim. Ben de öyle yapıyorum imkanım oldukça günübirlik ya da birkaç günlük ufak gezilere çıkmayı severim :)

    YanıtlaSil