27 Temmuz 2014 Pazar

Sen


Sevmiyorsun diye yazı
Kışı getirdim senin için
Kafamda bir sürü anı
Yüzler yok kişiler yok sadece  yaşanan güzellikler heryanında beynimin
Ve ben nerede ağlayan birini görsem yanağından öpme isteği duyarım
Öptüğüm yerden başlasın
sarılsın yara kabuk bağlasın

Üzülmeler barınmıyor bende
çabuk unutuyorum
Ama üzülme sen
sen üzülme diye güneşi erken doğuruyorum
Kuruyor diye toprağın yağmur olup yağıyorum
Özlüyorsun diye beni
Bir çiğ damlası oluyorum en sevdiğin çiçeğin yaprağında
Suluyorsun büyütüyorsun
Rengarenk oluyorum rengin oluyorum
Sen mavi seviyorsun diye
Mavi açıyorum

Sonra sosyalizm ya hayalimiz
Beraber slogan atıyoruz meydanlarda
Kapitalizm in göbeğindeyken "kahrolsun kapitalizm" diyoruz
Kendi yaman çelişkimizle faşizmi lanetliyoruz
Sen kürtçe müzik sevdiyorsun diye
ben kürtçede bir şarkı oluveriyorum
Tarihinin acısıyla yüreğini dağlıyorum
Acının ortağı oluyorum yüreğini görüyorum senin
Yüreğine aşık oluyorum

Sonra sen gidiyorsun
Sen yalnızlık seviyorsun diye
Ben kahroluyorum
Ama sevgilim Üzülmeler barınmıyor bende
Ben anı hayat bilip yaşıyorum

Hazal Çetin


0 yorum:

Yorum Gönder