24 Mart 2013 Pazar

'Unutama beni'

Benim için çok önemli olan (bir çok sebepten ötürü)  'eternal sunshine of the spotless mind filminden bir fotoğraf. 


pişman olmak insanlık arasındaki bağ
her şeyin hiç bir anlamının olmadığı an
acının içe işlediği

ne kadar yaralıyız bilmiyorum
yaralarımızı saklayabildiğimizi zannediyoruz
ve sonra bir gün biri fark ediyor yaramızı
buluyor zayıf noktamızı
gardımızı indiriyoruz ona
alışıyoruz
ve gidiyor o sonra

kalan boşluğu yalnızlığımızla dolduruyoruz.
anlıyoruz ki;
Karşısında zayıf hissettiğimiz insanlara aşık oluyoruz
yosun tutuyor iç'imiz
yüreğimzin göz yaşlarıyla

zaman geçiyor
hayatımıza nasıl girdiğini hatırlamıyoruz bile
yaralarımızla yaşamaya alışmakla beraber
çaresiziği de öğreniyoruz

ve ben şimdi ara ara hatırlıyorum seni
bazen de keşke diyorum
'keşke daha fazla emek verseydim'
sonra diyorum ki 'olması gerekene engel olamazdın'
işte böyle bazen kaderci
bazen de gerçekçi akıp geçiyor günlerim
bilirsin 'geçen gün ömürdendir'
ve yine bilirsin boşa geçen zaman sevmem ben

HAZAL ÇETİN




0 yorum:

Yorum Gönder