24 Şubat 2013 Pazar

tam olamayan birinin anlatısıdır bu



tam olamayan birinin anlatısıdır bu
hayatı boyunca indirimli biletlerle seyahat etmeyi dileyen
kendi yarımlığından dolu atıp boş tutan

...


işler bir şekilde karıştı
nasıl oldu
ne zaman bu kadar uzaklaştık bilmiyorum
ama artk hiçbir şey eskisi gibi değil
sevdiği şeyler değişince insanın
başka biri oluveriyormuş meğer
bilmiyordum

...


teşekkürler yaşanılan her şeye
herkesin heybesi doludur ilginç anılarla
dünyadaki insan sayısı kadar roman varmış ya dünyada

...

küçük hayatımda küçük bir insanım ben
kocaman egolardan hep korktum
kaçtım kaçabildiğim kadar

...

hepimiz aynı zamanda ve aynı yerde yaşıyorsak
bir sebebi olmalı
tuttunduğumuz dallar ya da bizi kıranlar aynı
bimiyorum
belki de avuntularımızdır aynı olan.

...

HAZAL ÇETİN

0 yorum:

Yorum Gönder