29 Ağustos 2012 Çarşamba

kırık anılar üzerinden yürümek

bu  resmi Lisbon'da yürürken bir duvarda gördüm ve fotoğrafladım.


sensiz çok zaman geçti
başka bir yolun daha olduğunu öğretti
düştüm 
acıdı canım
hayatta hiçbir şeyi önem sırasına koyamayacağımı öğrendim
neyin ne zaman canımı acıtacağını bilmediğimi öğrendim
ben hiç üşenmedim
her yenilgimde tekrar ayaklandım
koşamadım belki ama 
oyunu bırakmadım
yine canım acıdı
ağladım da bazen
başaramayacağımı zannettiğim zamanlarda mesela
kah başaramadım
kah kazandım
ve her kazandığımda neden mutlu olmadığımı anlamaya çalıştım

yanımdayken bile ne kadar uzaktın benden
nefesinin yüzüme vurduğu yerden
acıdı canım
bu uzaklık yakar insanı
mesafeler izafi kavramlardır

kırılmış parçaları birleştirmek
sadece zaman kaybıdır
onların üzerinden yürümek ise
hiçbir şey hissetmediğini söyleyen yüzünün arkasından dökülen gözyaşları.
en acısı da yoluna devam etmek için
kırık anıların üzerinden geçmektir.

HAZAL ÇETİN

http://www.yazarport.com/yazar.aspx?yazar=2283



0 yorum:

Yorum Gönder