11 Şubat 2012 Cumartesi

senin aşk olduğunu anladım

paris



senin aşk olduğunu
gözyaşın yanağıma düştüğünde anladım!

yıldızlara yakından bakardık
o kadar belirgin
ve o kadar asla kaymayacağından emin
ama yine de gözlerimizi ayırmadan bakardık camdan
içimizde umutla
hep gece seyahat ederdik
sırf bu tutku yüzünden.
ve cam kenarı kavgası yaparken
ikimizde biliyorduk kimin kazanacağını

ve ben,
gözyaşın yanağıma düştüğünde anladım
senin aşk olduğunu

kötü şarkılar dinleyip
eğlencenin nereye gizlendiğini düşünürdük.
ve biz ciddi ciddi
insanların yaptığı, söylediği her şeyi düşünürdük
ve her zaman bilirdik cam kenarında kimin oturacağını!

sen aşktın
ve ben bunu gözyaşın yanağıma düştüğünde anladım.

ruhun susuzluğunu gözyaşları giderir
doyasıya ağlayalım
kana kana içsin ruhumuz
çöle dönmüşüz
çöl gibi ıssız
çöl gibi kuru!

ve ben
gözyaşım yanağına düştüğünde
benim aşk olduğumu anladığını biliyorum!

HAZAL ÇETİN


0 yorum:

Yorum Gönder